مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 19:002023-02-08اقتصادي

افتتاح 87 پروژه عام المنفعه در شهرستان  مرزی بندر آستارا


همزمان با ایام الله دهه  مبارک فجر انقلاب اسلامی 87 پروژه عام المنفعه با اعتباری افزون بر26 میلیارد و 955 میلیون تومان در شهرستان مرزی بندر آستارا افتتاح و به بهره برداری رسید.

- ایسنا/گیلان همزمان با ایام الله دهه  مبارک فجر انقلاب اسلامی 87 پروژه عام المنفعه با اعتباری افزون بر26 میلیارد و 955 میلیون تومان در شهرستان مرزی بندر آستارا افتتاح و به بهره برداری رسید.

در هشتمین روز از دهه مبارک فجر، 87 پروژه عام المنفعه شامل 51 پروژه بخشداری مرکزی، 9 پروژه بخشداری و شهرداری لوندویل، 5 پروژه بهسازی شبکه برق، 6 پروژه توسعه آب و فاضلاب، افتتاح ساختمان پزشکی قانونی و اهدای 15سند مالکیت به شهروندان لوندویل با مجموع اعتبار 26 میلیارد و 955 میلیون تومان با حضور مردم منطقه، نماینده مردم آستارا در مجلس، فرماندار، مدیران کل استانی و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان به بهره برداری رسید.

فرماندار آستارا در جریان افتتاح این پروژه ها با بیان اینکه خدمات رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف مدیران دستگاه های اجرایی است، اظهار کرد: کم رنگ کردن هدف ها و آرمان های انقلاب و به فراموشی سپردن خدمات انقلاب اسلامی از مهمترین دسیسه های دشمن در شرایط کنونی به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 87 پروژه عام المنفعه در شهرستان  مرزی بندر آستارا

افتتاح 87 پروژه عام المنفعه در شهرستان  مرزی بندر آستارا